antara tugas dan tanggung jawab????


salam sejahtera pada semua,hari ini saya amat tertarik untuk sama-sama kita berkongsi sedikit mengenai dilema tugas dan tanggung jawab..perkara ini tidak perlu untuk saya menunding jari atau menjadikan orang lain sebagai contoh,cukuplah diri saya sendiri sebagai contoh..saya adalah seorang pelajar yang ditanggung jawab kan untuk BELAJAR,dan Ditugaskan untuk menjadi suara mahasiswa di KUIN.dan sebenarnya memanglah perkara ini tampak mudah dan selesa.tetapi bila tiba disaat ambang peperiksaan saya merasakan satu tekanan yang cukup membebankan..dan pada waktu sebegini la.dalam kepala otak ni pikir macam-macam.sampai rasa ingin dilepaskan salah satu dari tugas.tetapi..mungkin itu hanyalah mainan perasaan .kekadang rasa jugak cemburu dan iri hati pada kawan2 yang tumpu 100% pada study,sedangkan kita perlu bahagikan masa kita kepada beberapa benda.apa pun,saya mohon doa dan sokongan dari semua.moga2 allah mempermudahkan urusan2 mereka yang menjadi pendukung pada agama nya..amin.

0 alu perlu kritikan:

Post a Comment