RM15,000.00 in 5 days!!!

Bismillahirahmanirahim..alhumdulillah,selamat sampai ke thailand..tanpa melalui MITOS yang sering diperkatakan oleh ramai orang.Sehari suntuk cube menyelami jiwa rakyat Pattani..sesi perbincngan dengan Student Fedaration Of Thailand yang telah memberi seribu kefahaman kepada aku..bertapa JIJIK nya mereka dengan tentera..bagai PALESTIN di ASIA,2,3 lokasi berdarah yang dibawa oleh fauzan telah membuka mata kita seluas nya..kenapa perlu menyumbang..Moga esok,Pertemuan ke 2 dengan Mahasiswa dan penghulu kampung akan memberi ruang kepuasan kepada aku

"Kita Tidak layak untuk KAYA!!"
sepanjang 11 hari aku dan beberapa exco,ajk ziarah bertungkus lumus mencari dana,sumbangan..lebih2 lagi dari Poket Pelajar Insaniah.11 hari,kutipan yang berjaya hanya rm 3,000..bermaksud masih ada lebih 4,000 pelajar Insaniah (78%)tidak menderma!!! membuktikan kita akan sentiasa TIDAK LAYAK untuk senang,,kerana kita susah untuk memberi PELUANG kepada orang lain untuk senang..

sahabat2 yang dihormati allah..Pernah saya menyatakan definasi Mahasiswa..kelompok pemuda/i yang sentiasa berada di posisi membantu dan Check N balance dalam segala aspek..maka sumbangan yg cube kita salurkan kali ini adalah satu sumbangan ANTARABANGSA yang perlu kita sedar keperluan dan kepentingan nya...

maka saya harapkan agar semua sahabat-sahabt mampu memberi kan bantuan dan sokongan..RM15,000 dalam masa 5 hari ini tercapai insyallah..bukan untuk saya,bukan untuk MPM tetapi untuk saudara2 kita yang tertindas dan dikhianati di selatan THAI...
Terima kasih

0 alu perlu kritikan:

Post a Comment