diambang peperiksaan


salam alaikum,salam peperiksaan buat semua kawan-kawan yang berada di KUIN,yang istimewa buat di USIM,dan yang tercinta buat ibu&keluarga di kampung.mungkin saat ini adalah saat yang mendebarkan setiap semestar yang aku lalui,sama seperti 3semesta yang lepas,cuma kali ini sedikit membebankan,mungkin keranan muqarar al quran yang banyak dan tugas sebagai perwakilan yang amat sulit untuk aku urus sebagai orang baru.apa pun marilah sama2 kita renung sejarah nabi allah muhammad dalam menghadapi peperangan..sesungguh nya pengisian jiwa dan rohani adalah keutamaan yang sangat2 diutamakan.
kita ambil dari sisa sejarah ini,persediaan jiwa dan rohani adalah perkara pertama,pada semeste yang lepas menjadi pengjaran bagi saya..kenapa saya tidak boleh mendapat sebaik2 keputusan?sebab hati ini terlalu jauh dengan tuhan,jadi masakan allah ingin menolong hamba yang sombong padanya????
aku mohon taubat pada allah,moga usaha2 untk mendekatkan jiwa dengan allah dibayar dengan keampunan dan kejayaan..
kawan2,akhir kalam..maaf kan salah silap ku..andai aku pernah menyakitkan hati mu..allah lah sebaik2 pembalas..

2 alu perlu kritikan:

Unknown said...

salam

Unknown said...

salam ukhuwah..moga segala impian dan harapan menjadi kenyataan..bukan mudah utk berjaya tanpa usaha serta doa kepada Allah s.w.t..sesungguhnya Allah akn mmberi kemenangan serta kejayaan kpd hambanya yg selalu berusaha serta memohon doa darinya..

Post a Comment